Enkel hantering av kvitton, utlägg och reseräkningar

Med Grant Thorntons tjänst för digital kvittohantering får du en automatiserad och effektiviserad hantering av företagets alla kvitton, utlägg och reseräkningar.

Administration av kvitton är en krävande och tidsödande process för många företag. Inte minst för att flera personer ska hantera samma underlag – något som också ökar risken för att underlaget tappas bort. Det finns mycket tid att spara genom att gå över till digital kvittohantering och de företag som har provat brukar inte vilja gå tillbaka.

Läs också om hur du kan förenkla din löneadministration och din redovisning. Kontakta oss för att diskutera hur vi bäst kan hjälpa ditt företag med att effektivisera administrationen.

Systemförvaltare kundportalen Anders Näsman Kontakta Anders
Se filmen om Grant Thorntons tjänst Kvittohantering

Fota kvittot direkt med telefonen – glöm traditionell kvittoredovisning

Många drar sig för det mesta som har med administration att göra. Tjänster som underlättar brukar därför vara uppskattade. Och får man tro Peter Stenberg, affärschef för Grant Thorntons kundportal, är deras tjänst för kvittohantering just en sådan: Har man väl testat den vill man inte gå tillbaka till det gamla sättet att hantera sina kvitton på.
Läs hela artikeln...