banner image
Pressmeddelande

Grant Thornton vinnare av Gyllene hjulet 2019

Hållbarhet i ord och handling för 1 200 medarbetare på kick-off i en fantastisk fjällvärld gjorde intryck på juryn till Gyllene Hjulet. Priset delas ut för att premiera kreativ upplevelsebaserad kommunikation. Grant Thornton är vinnare 2019 i kategorin ”Årets interna event”.

Grant Thornton valde att samla samtliga medarbetare på kickoff i Orsa för att involvera alla i förverkligandet av bolagets affärsplan. Hållbarhet är en central och integrerad del i affärsplanen, och kickoffen utformades i samma anda.

- Förnyelse och förbättring är en av våra framgångsfaktorer och det är jätteroligt att vi uppmärksammas för att ha skapat en kickoff som sticker ut. Jag hoppas att det kan inspirera fler bolag att sätta ett mer hållbart näringsliv och ett mer hållbart arbetsliv i fokus, säger Anna Johnson, vd på Grant Thornton.

Priset vanns tillsammans med den externa samarbetspartnern PS Occasion.

Så här löd juryns motivering:
”Ett ambitiöst och väl genomarbetat projekt som vågade dra ned på tempot för att få genuin substans. I en utmanande miljö lyckades man inspirera, engagera och samla unik kunskap för spridning. Ett inspirerande och naturligt sätt att visualisera en arbetsgivare i framkant som lever i samklang med sin vision”.

Relaterade länkar

Kopiera sidans text

Kontakter

Emma Berggren
Head of External Communications
Emma Berggren
Annie Sebelius
Chief Sustainability & Communications Officer
Annie Sebelius